du ser ut som att jag behöver en till drink

Klockan är snart halv10, om en halvtimme är det RAW (!) och jag smög precis ner till tvättstugan som en simpel tjuv som sökte lyckan till ett par rena trosor till imorgon för jag hade bara ett par kvar och det hade jag inte kommit så långt på på 1dag!
Syndade även med marrängsviss nyss, var så exalterad över den goda grädden med chokladsås m.m och Simon skulle göra grädden till mig eftersom det är hans special-område (kock-han borde kunna vispa förhand eftersom vi inte har el-visp!) och han ber mig hälla socker i för att göra det godare! Jag kommer med burken vi hade "sockret" i och han ser den utan att säga något, han låter mig hälla i det i grädden och SEN när han nästan är klar med den DÅ smakar han och kommer på att den burken innehöll salt....Behöver nog inte ens visa min blick jag gav honom men den innehöll ingen glöd iaf!

Nej, nypluggad på MÄNK-provet imorgon, funderar om jag ska ta några tsp-glosor ikväll också eller satsa allt imorgon?

rubriken ger jag till Hanna bara för att jag saknar henne!

Kommentarer
Postat av: Maya

sv: jaa! john mayer är grym! :D :D

2010-01-18 @ 21:49:08
URL: http://mayama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0