gräddkola mellan skinkorna är min favvis!

Nu är jag påklädd och ska snart iväg och ha en heldag med min mamma i Helsingborg! Ska bli skitmysigt med tanke på att jag knappt varit hemma de senaste och eftersom jag inte kommer bo hemma de närmaste 3månaderna så får man göra lite sånahär småutflykter!

Måste även berätta om min morgon, vi har en påg nedanför oss som är helt kär i Meatloaf-I do anything for love. Men det e inte det stora problemet, det BIG problemo är att detta verkar vara den enda låten som denna killen vet av! Nu i snart lite mer än 1v så har jag hört "i do anything for love, but i wont do that, NO I WONT DO THAAAT!!!", och imorse vaknade jag med djävulshorn i pannan! Klockan hann precis bli 9 på morgonen när jag hör den jävla meningen igen och tänker "SKOJAR HAN ELLER?!" jag satte ner foten mot golvet och började stampa, men det tycktes inte göra något verkan så jag satte på datan, igång med internet och spotify och satte på Nickelback-Burn it to the ground på högsta volym och har hållt på att konkurera ut den här pågajävlen hela förmiddagen nu! (Satte nyss på Slipknot-before I forget för att se om han ger sig, ni som hört låten vet hur den kan dra igång och ni som inte vet får väl lyssna på den i inlägget här!!) Ja, så får det bli för nu hör jag "anything you been dreaming of"..
Här kommer den, dagens låt och så ni kan förstå mitt problem så mitt låtval får bli som det blir !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0