det är nästan lite patetiskt.

Ni vet när man har en person man hatar så otroligt mycket att man inte kan förstå hur mycket energi det går åt hos en själv för att just hata denna personen?
Så har jag just nu. En liten jävla skvätt skit som sitter överallt och som knappt är synbart men ändå är en riktigt jävla skithög. Ett ollonhuvud rent ut sagt skulle jag kalla denna personen. (ursäkta pappa&mamma för språket men när ni vet vad det handlar om tror jag inte ni har något emot mitt språk i detta inlägg!) Ett litet ollonhuvud med rabies då du verkligen plågat mig. Typ.

Att man ska ha fått höra det ena och det andra ryktet om sig själv är riktigt roligt att lyssna på och få förfrågningar. Jag skulle tillexempel blivit nerslagen på Ekebo för några år sedan av dess flickvän. (några år tar jag som typ 3år sedan) och senast jag var på Ekebo var jag 13. 5år sedan. Och denna flickvän skulle inte ens kommit in på Ekebo då. Har aldrig haft en blåtira eller blivit nerslagen på något viss innan så man blev lite road att höra hur sånt här verkligen kan "höja" en persons manlighet. Genom lögner till mina vänner. Men ett ollon har väl inget annat val?

Och just det, varför jag väljer att öppna min käft är för det enda skälet till att jag bad denna person låta mig vara, varken prata med mig eller om mig men ändå får man höra saker. Gud så roligt. Men tragiskt att denna person inte kan släppa vissa saker. Visar verkligen hur stolt du tycker du är. "Nu har jag ljugit ihop något bra, nu är jag värd en Twister-glass på Koffes" typ.
Du är verkligen den typen som Nour El-rafir pratar om i sin sketch i Raw. Citerar Nour: jaa..känns som när jag torkat mig efter att jag kissat. Fast mer åt när pappret tagit slut och man måste torka sig med själva rullen. du är mer nog den typen.
Så eftersom denna person inte tydligen kan förstå svenska riktigt (just det, han var ju ingen vuxen person, aouth..där klämde skon) så varför ska jag behålla min ton i rösten? För att vara "den mogna"? Ja kanske, men eftersom jag är en så snäll person som vill så gärna dela med mig mina roade nyheter och bullshit till mina jättefina och underbara vänner (jag är ju tjej) så är väl detta inget fel? :)
Men jag måste nog tacka denna person samtidigt också. För hade inte han betet sig som ett svin så hade jag aldrig varit så stark som den person jag är idag och jag hade aldrig uppskattat mina vänner så mycket som kommer till mig och frågar "är detta verkligen sant?" istället för att dra en slutsats och gå en väg.

Tack och hej, ska leta upp blåtiran jag undrar över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0