det här var väl inte så jag bädda sängen imorse?!

TJO nu ligger jag här ingen. i soffan. svettig. nyrepad för danserna. nyfodrad med god salladspizza(en bit!!!!!!!). har en caramel i munnen och kollar på. vad? programmet med de IQbefriade fruarna har tagit slut och på TVrutan ser jag nu..en torr..för pådriven Mede. Nej detta funkar inte. Byter till.. BERNTS! Glömt att det var idag!

Nej. som sagt så har jag inte lagt in någon före o efter bild när jag och min lilla grupp från skolan var hos frisörerna och fick vårat hår fixat. Var asnöjd när jag var där nere men såfort jag kom hem så kändes allt fel och jag gjorde om det två dagarn senare hos Elin nere på Siggas i stan. La in lite mellanbruna slingor i hela håret och är nöjd! Nu undrar jag om jag är mer lagt åt det mörka hållet? Typ homo-oblond? (alltså inte digga ljust huvud) och har då kommit fram till att det inte är min grej att vara ljushuvad. Nej, så är det bara! Jättejobbigt när man har balen och skolan och sen hela sommarlovet innan 7e terminen börjar men sen när man egentligen har allt sånt här fixat och överstökat så kan man fan för vad tusan man vill med håret och utseendet för då är det ingenting man behöver passa upp till! Nej. jag är nog en brun straightare rakt igenom!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0