du ger mig sol och vacker glädje(tänk er dansbandsstil)

ser ni mina JÄTTEorakade hårstrån?! :D

såhär har jag suttit efter skolan, kl 15 en skön eftermiddag!

Hade ju teorislutprov på SPAt igår och det praktiska idag och förvånande nog lyckades jag kamma hem ett MVG men nu får vi bara se hur det går i själva slutbetyget. Tror inte det gick så jääääättebra som jag hade hoppats på igår då läraren hade blandat in en massa annat än just bara det hon sa till oss att vi hade prov på men får väl hoppas att mitt första prov räddar mig med VGt.

Efter att jag kom hem satte jag mig direkt på ballen för att inta årets första bränna! Där satt jag i bilen påväg hem från skolan, satte upp volymen på högsta volym som det gick utan att det skulle skrolla i högtalarna(Nickelbakc-burn it to the ground) och satt och tänkte "nu har jag förtjänat mig att sitta på ballen med cola, sen åka och gymma, sen göra hemma-spa och raka benen då jag gått som KingKong i skolan men det var varmt så shortsen åkte på! Just bara för att jag fick mitt MVG så tyckte jag att jag förtjänade detta, vilket jag tycker få folk gör för lite! Dom unnar sig aldrig något. Men dom förtjänar inget ändå! PAHA jo det gör dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0