hoppla polle hoppla!



Nyhemkommen och jag har redan satt igång med engelskaboken som hela arbetet kommer bli klart idag! Så skönt men sen är det väl bara med att ge sig på psykologin och till sist produkterna. Får väl se hur jag bär mig åt idag!

Iallafall så red vi med klassen idag men på något vänster så spydde jag inatt vilket inte kändes bättre när jag vakna och skulle bara vara taxi åt de jag lovat köra. Men klart man blev sugen på att hoppa på en häst iallafall men när Sofie inte kände för det längre så fick jag ta hästen och fortsätta vägen till stallet. Och självklart så var det "ungen" bland hästarna och vad tror ni då händer när en traktor kommer föbi? Jo den stegrar och springer iväg i motsatt rikting(alltså vänder bakåt) och skakar av sig och sånt piss som dom flesta sätt på TV eller film eller så men på något sätt lyckades jag stoppa den en liten bit bort och skratta lite för mig själv. Rätt så roligt faktiskt men kanske inte för Therecé och Maisie som var lite smått skraja och bakom mig?:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0