iste är nog fan det godaste!

Hallå hallå i rutan!
Har precis andats in tons av målardofter som kommer göra mig koko i huvet men det blir snygga utemobler, även om jag bara grundmålat allt men Akiro kommer om ett litet tag så vågar inte måla allting just nu för vem vill ha små vita tassavtryck över hela lägenheten? Inte jag iallafall.

Igår var vi och klättrade på Kullaberg. Jag kom 5m upp sen ville jag ner och vägrade försöka igen. Så jag och Oana satt ner i 2.5h. Resten av dagen var väl helt...död. Men bara fram tills Jag kom hem till Simon för att fira våran 1årsdag! Hihi! Min första 1årsdag någonsin med någon och istället för att ge varandra presenter och gå ut och äta osv så stannade vi bara hemma, lagade tacos och bara myste! (hade velat ge han något men som pengarna är tajta nu så får det bli kanske på 13månadersdagen istället??) Det får jag nog prata med honom om!

Nej, ska ut och kolla färgen som är på tork på ballen och sedan ..göra något som jag inte vet vad. Kanske börja på psykologiarbetet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0