joddelehjiijoddelehjiii

Jag skulle kunna sitta här och slå mig själv för att jag inte går den långa vägen till gymmet och träna. Jag skulle kunna gå till köket och slänga alla sötsaker. Jag skulle kunna sätta mig ute i solen och få frisk luft och bli brun. Jag skulle kunna gå ut i köket och diska upp allt skit.

MEN, som den lata personen jag är blir det att jag lägger mig på vardagsrumsgolvet med grym och hög musik och träna mage och rumpa. Jag orkar inte slösa mer tid på att ligga ute i solen en timme eller två så drar ner till solariet. Jag orkar inte ta all disk på en gång då det e så tråkigt så tar lite då coh då och angående om det med sötsakerna tänkte jag gå hela vägen med den saken!
Att jag sitter här hemma och klagar över min mage är något som börjar bli vardagligt och jag har sagt det många gånger men nog lika bra eftersom jag får påminna mig om att träna hela tiden. Urk vad det är jobbigt att vara tjej ibland och ännu jobbigare att jag pallar bry mig. Jag brydde mig inte innan, så varför nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0