justin, lauren, audrina, lo, heidi, brody.

OKEJ. vaknade rätt så tidigt, körde Simon till jobbet och därefter stack jag till Patrik och städade och eftersom jag kände att jag inte skulle göra något speciellt idag så chillade jag mycket i städningen men allting blev gjort men sen kommer PANGET, jag skulle ju plugga. och jag ska till Anna ikväll och jag ska hämta Simon på jobbet ikväll. och hade jag inte haft något inplanerat idag så hade jag känt mig hur lugnt som helst med studierna som jag måste göra nu men känner att tiden är minsta lilla. verkligen lite tid! Men jag vill inte blåsa av Anna (igen) för jag kan itne säga åt henne att vi kan träffas imorgon istället för då kan jag verkligen inte :/

Aja, har intagit soffposition med ett colaglas på bordet för att börja läsa psykologi men saken blev inte bättre när The Hills började på TV..
Känner att jag borde skaffa TVboxar till SATC och The Hills så slipper man slitas mellan TVskärmen och boken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0