sätt på dig glasögonen och dränk dig in i psykopaternas värld

caroline dissa men jag hissar!  h3h3h3!

Iallafall, vaknade innan 9 idag och satte mig genast vid datan, MEN jag gick direkt in på Word och fortsatte mitt arbete igår till psykologiproven och har suttit sen dess och gjort egna anteckningar som vanligt.

Men det jag inte förstår är alla psyko(pater)loger har så olika förslag på hur vi utvecklas. Det är så mycket olika åsikter dom har att man bara blir galen!

Men något till att dissa... Kissies blogg har inte funkat sen igårkväll och gör fortfarande inte på denna datan.......................


Kommentarer
Postat av: Caroline

marablääää!! fy jag känner inte dig.. ;)

2010-05-15 @ 01:40:14
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/
Postat av: cecilia

haha! såja carro! jag tycker bättre om dig än chokladet iaf min kära vän!:)

2010-05-17 @ 07:22:00
URL: http://ciabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0