ni vet en sån där "död-dag"

Igår skrev jag ngt jag aldrig trodde jag skulle göra, blanda in en "storbloggare" och snacka skit men gud vad hon gör mig arg! H3H3.

Iaf, precis gjort klart lite matte, hamnat på ekvationssystem som jag fattar nada av men får väl ge det ett försök igen om ett litet tag, suttit i 2timmar redan. Samma sak igårkväll. Men har 2kapitel kvar sen är jag ikapp (har missat en massa tydligen så jag började om från grunden! känner mig faktiskt lite smartare) men angående provet så kan jag och mina medkamrater amanda&therece säga att vi inte förstod ett skit av talen, det gjorde inte ens amandas kille som vad jag hört är ett mattegeni, han tyckte att det mer såg ut som matteD men vi får väl se vad min handledare säger.

Iaf, tänkte att jag skulle skriva en lista med tips på saker ni absolut inte ska göra när ni flyttar hemifrån, vad ni ska passa er för osv. för tro mig, jag vet!!



Vår sköna höna Kissie:D
Vet att hennes provocerande är "spel" men en mer schizofrensk person får man leta efter! (därav rubriken) men undrar dock varför hon kallar det ett spel? Hade ni tyckt att det var värt att hellre ha ett ansikte utåt i världen som en blåst bimbo och förlora alla sina vänner på det? Göra sig mer och mer dumförklarad? Personer har sagt till mig "kissie är skitsmart pga henes provecerande" men oboy, är det hennes provecerande som får mig att skriva såhär så är hon duktig, jävligt duktig. Men INTE SMART!
bild tagen av HugoRosas.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0