- 3cm

HOLY CRAP!
Om man går bak i arkivet och tittar efter mina mått jag hade när jag började mitt projekt så ser man att jag var 94cm runt midjan och nu om 5dagar har det gått en månad och jag har nu minskat till 91cm!
3cm på en månad och då har jag slarvat lite då och då samt inte tränat pga förkylning en vecka och tänk då vad siffran hade legat på om jag varit strikt med allting?!
Känns så jävla underbart att jag är på väg nånstans och att det funkar att promenera varje dag, en timme och äta mindre men inte hoppa över måltider!

Om 5dagar fylls gymkortet på och då blir det schemat som jag visade er för ett par dagar sen.
Bara längtar tills man känner magmusklerna igen och träningsvärken!


bild från Landet ni i helgen
det enda som fattades var cidern..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0