allting ska vara som vanligt imorgon!

Bloggen och projektet upptas imorgon då allt ska vara som normalt!
Här har jag gråtit och gråtit och mått dåligt, haft ont i ögonen pga all gråt osv osv och så har vi fått fel information angående inbrottet... Vi hade hört att hela förrådet var tomt men när mamma var där igår låg allting ändå kvar, dock i en väldans röra så jag har faktiskt som tusen tur är kvar alla mina BB och bebissaker! Här har jag åkt till tippen och polisen i all onöda..

Kvällen ska spenderas hemma hos pappsen med en pizza och hallonpaj, ja jag syndar men det är faktiskt lite klurigt att hålla blodsockernivån på en jämn linje, jag har haft det väldigt bra i veckan och inte alls känt mig sötsugen så det enda jag säger idag är:

HÅLL DIG TILL 3 HUVUDMÅLTIDER OCH MELLANMÅL OCH DRICK MYCKET SÅ FÖRSVINNER SÖTSUGET IVÄG, JAG LOVAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0