andra provdagen på nya jobbet

men jag lyckas självklart bli körd av en bil som inte tyckte han skulle väja för mig och sen smita från olyckan så vid 16.15 ska jag befinna mig hos läkaren för att kolla upp vad som gått snett med mitt högra knä eller om det bara är en liten kraftig ofarlig stött jag fått mig vilket jag tror det är men bättre att kolla upp det så kan inte försäkringsbolaget säga att jag inte gjort något/kollat upp det och får inget för det.

Men nog pratat om det, som ni kanske märkt så kan jag säga att pw igår med handledsvikterna var det bästa på länge! Jag blev så otroligt peppad av dom och har träningsvärk i mina små bulor jag jobbar på att jag hade velat göra om det idag men istället väntar doktorn och säger han att allt är på plats och går över av sig själv så blir det en pw imorgon samt återgå till jobbet som vanligt på torsdag eftersom jag fick sjukanmäla mig för kvällspasset idag, om nu knät har lugnat ner sig tills imorgon vill säga! :P
Trivs faktiskt som fisken i vattnet på nya jobbet, ska nog bli skönt med lite omväxling mellan vårdhem och hemtjänst

Gillade ni att jag skrev om antioxidanterna igår? idag väntas ett annat kapitel så håll utkik för det är nog mer än jag som inte förstår sig på sånt här.



jag har seriöst varit såhär blond...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0