ännu mer bilder





vad kallar man mig, typ päronformig :)
lite junk in the trunk och ni ser nog själva vad det är
jag försöker jobba med.
jag skiter i att det inte är glamorösa bilder,
jag skiter om celluliter syns eller om min rumpa inte är fast,
att personer som inte gillar mig skrattar åt mina bilder osv osv
för face it, såhär ser man ut nångång under sin livstid.
det går dagar upp och ner om hur man ser ut.
gör inte jag detta och lägger ut såna här bilder så ser varken ni eller jag
 själv om den nakna sanningen. 
ganska nervöst och pirrigt att lägga ut såna här bilder men jag
orkar seriöst inte bry mig. man kan inte göra ingenting.
men jag kan inte acceptera att jag ska vara i sån
dåligt skick med min kropp!

någon som känner igen sig?


Kommentarer
Postat av: Enander

Jag kan känna igen mej i det där faktiskt!! Har spelat fotboll i alla år och har vart riktigt vältränad, men förra året skada jag mitt knä och kunde inte träna på hela året vilket resulterade i att jag tappa 12 kg muskler väldigt snabbt!! Det har jag dock lyckats gå upp igen men då vart det inte muskler utan snarare fett... och nu när knät är bättre försöker jag omvandla dessa kg till muskler igen men det är inte lätt... =P

2011-07-04 @ 09:03:08
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0