är det såhär det känns att va lycklig? det är inga problem

vad har jag att säga om gårdagen om inte alldeles fantastiskt både från scensidan och av vänsidan! Så underbar dag jag hade och den var välbehövd! Har inte gjort så mycket i sommar och igår älskade jag mitt liv! Mobilen dog stra innan Veronica kom ut på scen så får sno bilder av Maisie dessa dagarna! Men jag har bilder från Seebach och vår lilla picknik innan dess!

Ja, som ni kan se på bilderna syndade jag igår med 2cider och 2glas rosévin men hur ofta är jag egentligen ute och festar på helgerna? Hur ofta är jag på en konsert? Aldrig så det sket jag faktiskt i för jag tycker ändå jag har hållt igång väldigt bra dessa första dagarna! Bara väldigt frustrerande att man inte kan se skillnad redan nu i början, men det känns dock i magmusklerna! :D






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0