bloggar inte mer idag

Jag har inte haft suget att blogga idag eller igårkväll just för jag har gråtit så mycket. Igår berätta mamma att vi haft inbrott i ett förråd där alla våra lådor med barndomsgrejer, saker som mamma snott från BB när jag och min bror föddes, min snuttefilt, kläder och skor jag hade som bebis som jag skulle få när jag får barn osv är borta..
Vi har inte varit i förrådet på 6månader heller så det finns inte så mycket mer att göra än att anmäla det och få ersättning för det men hur fan kan pengar ersätta en snuttefilt man haft när man var bebis? Den är nog det mest som gör ont att jag blivit av med..

Jag har 3gosedjur kvar, alla foton var som tur hemma hos mamma så dom är kvar och sen har jag två videoband också men sen har vi inte så mycket mer kvar vad jag vet. Alltså vem gör något sånt här? Vad fan ska dom med det till, sånt som inte betyder något för dom men som betyder allt för mig?
Tom, helt tom på ord och har gråtit så mycket att jag fått ont i ögonen. Glasögon på hela dagen idag blir det för linser kommer bara förstöras eftersom jag vet om att jag kommer gråta idag också.

Så nu kan ni ju tänka er att min träning blev inte av idag.. Ledsamheten har börjat gå över i frustation och arghet. Det känns faktiskt som att nån har berövat min barndom fast jag har mina egna minnen kvar och foton men vad fan, så jävla onödigt!!

Hade varit en annan sak om vi hade haft ett hus som brann ner till grunden med våra värdesaker för då vet jag om att ingen annan kan röra dom sakerna, det är bara våra saker fast dom är uppbrända men nu har jag ju ingen aning om det är nån annan bebis som har mina skor, mina kläder, snuttar med MIN snuttefilt osv osv. DET SUGER!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0