i dont care if the whole club is dead

Nyjobbad och nu är jag ledig i 2dagar! Imorgon väntas Veronica Maggio med Maisie, Thesse, Carro och Jonna på Sofiero! Ska bli skönt att få göra något denna sommaren även om det bara är över kvällen!

Sitter och väntar på Maisie som är hemma och bytar om efter jobb sen tar vi bilen till Båstad och sätter oss på stranden och käkar något gott, problemet är ju fan bara att glass innehåller så jäkla mycket socker! Får se hur jag löser detta problemet...

Ikväll hade jag faktiskt tänkt bjuda på inte bara ett, utan två tips som jag har stått och grubblat på dessa dagarna och jag kan ju inte ge er något när jag inte själv testat det om det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0