in the nightsky like shooting stars

Här sitter jag, trött som en iller och alldeles för lat för ingenting!
Hostan har bara blivit värre sen igårkväll och solen och vädret är perfekt för en promenad men icke sa Nicke, hellre vänta tills måndag, dricka mycket te och halstabletter och ta tag i projektet på måndag igen.
Ja nu vet ni vad både jag och ni tänker "undanflykter" och det känns som det så är lite besviken på mig själv!
Men för att göra det lite bättre ska jag bara dricka te, läsa fitness-tidningar och en bok jag fick med en tidning idag, käka morötter med creme fraiche och umgås med Eleonore!


Jag sitter och knipar och knopar lite men ni får reda på vad det är om lite senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0