konstigt nog känns det..

idag har varit en sån dag där jag bara faktiskt inte orkat göra någonting. Hade så ont i magen imorse att jag mådde illa. har bara haft en redig slappedag, tog en lunch med mamma och fick nya trosor då mina helt plötsligt försvunnit i tvätten?!
Att jobbet ringde imorse och ville ha in mig fick mig inte att må bättre, fick tacka nej för första gången för att försöka få iordning på kroppen som nu har lugnat ner sig.
ska snart äta middag, fiskgratäng och om ett par timmar ta en kvällspromenad för att få lite luft!
konstigt nog känns det faktiskt av i min kropp att jag inte ätit socker idag.. ganska obekvämt får jag säga och tror inte jag kommer hålla mig imorgon när det är godisdagen. Får nog börja med mina krom-tabletter igen..



"jävla kioskmongo Cia..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0