lägg upp rätt schema och tänk positivt

Vet ni vad! Det bästa med krocken idag är att det visade sig att min kompis Tina satt i en bil vid korsningen och såg allt! Hon och hennes arbetskollega satt i bilen och gapade haha!

Annars måste jag säga att jag vill seriöst ta ut mina tarmar! Mamma kom hit innan med tröstglass (gammeldags vanilj) och massa hallon och bär för att kompensera det onyttiga då mamma vet att jag inte äter så mycket sånt längre och jävlar i havet vad mina tarmar gjorde ont efter det! Har haft världens kramp och vridit mig, skrikit och haft mig här i soffan. Min mage har väl kanske vant sig nu att den inte fått glass på 3veckor så det satte väl fart.

Det är sånt jag menar när jag sa för nån dag sen att jag inte slutat äta något speciellt för utesluter jag något och sen får i det en vacker dag så blir min mage såhär. Precis som det var innan jag började projektet, skitont i magen av allt skit och socker jag åt.
Nu har jag lärt mig en liten läxa angående mat, ät mindre men uteslut inga måltider. Lördagar är min fria dag och söndagar är min vilodag eftersom att när jag kommer igång med gymmet så har jag cardio på lördagar och då förbränner jag ändå det jag äter under lördagen så då gör det inget med vilodagen dagen efter.
Därför är det så bra med morgonträning också för då förbränner kroppen hela dagen efteråt då matsmältningen och förbränningen har kommit igång både kemiskt och mekaniskt, det du äter under dagen efter morgonträning förbränns.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?(:

2011-07-20 @ 08:42:03
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0