långhelgens tränings och mat

Nu är det måndag igen och ny vecka-nya möjligheter poppar upp i huvudet på mig!
Nu när jag äntligen har fått tag på en dator kan jag ju berätta lite om min långhelg!

Fredag: Upp kl9 för att gå en runda på 1h med vikterna. Frukosten bestod av två fröfyllda bröd med ost och skinka på samt fil med massa frön, ett glas mjölk och ett glas vatten och banan. Lunchen bestod av grov smörgås med salami, brieost och tomat på och ett glas apelsinvatten.
Lördag: Upp för att promenare halv10-kvart i 11 med vikterna (45min på händerna/45min på fötterna). Frukost även där bestod av samma som dagen innan. Lunch blev det dock inte för var så trött hela dagen! Jävlar i havet vad jag älskar vikterna!
Söndag: Vilodag och har suttit i bilen hela dagen! Blev att jag skulle köra första 3h eftersom Simon inte ville köra i Sthlm men efter 2h sa mitt knä ifrån och fick köra den sista timmen hem istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0