Matupplysning och press!

Springturen är överstöckad och lunchen som bestod av ryggbiff med rostade morötter, sallad, tomat och gurka ligger i magen! Fick såklart bli en stor lunch så jag får energi till att orka jobba hela kvällen men för säkerhetsskull tig jag med mig en Berocca-brustablett! Känns riktigt skönt att ha kommit igång igen eftersom mina magmuskler och rumpan har fått träningsvärk! Det tar och är kämpigt fast det inte är en lång runda! Men det är inte något man ska lägga energi på, det ska ta den tid det tar men även sätta en nypa press på sig! Höll hela tiden på att säga saker som "bara runt hörnan där" och när jag väl kommit runt hörnan så la jag nytt mål! Kvälls aten består av vatten och citron samt 2 avokado!

Kommentarer
Postat av: Enander

Sv: Förstår det, hade med en blogg innan som jag tog bort men ångrar det nu :/

2011-07-04 @ 21:56:07
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0