Norrtälje och jag ligger inte på latsidan!

Jag lever fortfarande! Efter 6.5h i bilen kom vi fram på torsdagen till Norrtälje-grovstanäs där vi har vår stuga! Sen var det självklart upp på morgonen igår och gå en promenad en timme! Så öugnt att gå precis bredvid havet och se morgonfiske och båtarna! Blev även en jättefrukost på det som kommer vissas imorgonkväll när jag har datan i handen och sen var det bara att lägga sig och steka i solen! Det rann om oss och känner mig som stekt fläsk nu! Även armarna gör ont från vinterna men idag ska det vara dåligt väder så får se när jag kan trycka in promenaden! Ipoden måste laddas också så en kvällsprominix blir det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0