ny vecka, ny sjukling

Bloggen och projektet har legat på hyllan nu förra veckan men nu ska den nog vara som normal igen med tips, fakta och info osv osv.

Nu under natten har jag gått och blivit med feber. Har vaknat jag vet inte hur många gånger och när jag skulle gå och hämta vatten för att lugna halsen lite snurrade hela lägenheten så det blev att få sjukanmäla mig för första gången från jobbet! Har alltid jobbat fast jag haft lite hosta eller huvudvärk men när det handlar om feber så ska man ju inte jobba med människor, speciellt inte gamla som kan ha mindre immunförsvar.

Det suger ju lite också eftersom idag, imorgon och på torsdag skulle jag gått bredvid på det nya vikjobbet som jag nu fick ställa in, har telefonmöte med henne på onsdag så ska vi bestämma nya tider. Hade kunnat tjäna storgruvan denna vecka men what to do? =/

Under dagen ska jag bara ta hand om mig själv, ta ett bad med ansiktsmask, hade behövt färga brynen lite men har nog inte det hemma, plocka undan lite och mår jag bättre sen ska jag nog låta lungorna få i sig lite ren luft.
Kommer även en massa inlägg om tips, varför man ska äta lunch och vad man kan tänka på om man pallar det!

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0