obido, jag vill ju va som duuuuuuuuuu

Frukosten som bestod av fil med musli, 1 knäckemacka med magert pålägg och ett glas mjölk får räcka hittills eftersom vi äter frukost på jobbet också men då får den frukosten bli mitt mellanmål istället! Avokado, knäckebröd med kalkonskinka, berocca-brustablett och mjölk/vatten bara för att hålla igång mig hela dagen, slutar jobba kl15 så blir en lite längre dag idag!
Som ni märker är det ingen morgonträning idag, den hamnar i eftermiddag och igårkväll var inte min höft i sitt bästa skicka så det blir en vanlig powerwalk idag i solen! (om den håller sig kvar vill säga!)

Skitroligt förresten att min statistik bara ökar och ökar! Välkomna! :)



fick förresten äntligen mina nya glasögon igår! har ett par tidigare utan bågar som har lite mindre styrka så det var på tiden nu! TACK PAPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0