påbörjat att tömma "brottsplatsen" ha ha

Jisses sikken dag, jag och simon gick en promenad i stan innan en snabbis men det tog på krafterna så sen har jag bara varit hemma hela dagen. Vid halv8 stack jag till förrådet där vi haft inbrott för att få med mig så mycket som möjligt och tömma förrådet innan vi får inbrott där igen men mamma stressade sönder mig som fan att lämna tillbaka bilen för att dom inte kunde sitta på Simons en halvtimme extra så ja, jag fick med mig 3påsar och en stor kartong som jag nu plockat upp till vår lägenhet och spridit ut för istället att ha det i små påsar ska jag samla allt i stora flyttlådor istället så blir det på så sätt mindre.

Det var lite kaos i förrådet men allt verkade ändå där.. såg dock inte min snuttefilt men förhoppningsviss ligger den där också!



4kassar av 10 kanske :P och då har jag inte räknat med kartongerna och väskorna.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0