planering med eleonore





detta är vad jag har suttit med ikväll.
Som ni läst tidigare så har jag mitt block som jag antecknar i
och nu när Eleonore var här och vi bara skulle slappa
så hjälpte hon mig lite på traven och jag ställde en del frågor
som jag fick svar på så nu har hon hjälpt mig att fixa ihop mitt
träningschema för augustimånad då mitt gymkort ÄNTLIGEN fylls på!
Jag har även försökt tänka ut ett par promenadrundor här i min lilla by
eftersom jag måste ha ett mål och veta min runda när jag ska ut och gå.
Jag kan inte bara gå ut och gå nånstans, jag måste veta var.

Mitt schema gäller såhär, eftersom jag vill slanka ner min kropp en liten aning
och få en mer markerad midja kör jag mycket på konditionsträning!
Måndag: konditionsträning-crosstrainer/trampmaskin/hopprep
Tisdag: Powerwalk
Onsdag: styrketräning ben,rumpa&mage
Torsdag: Powerwalk
Fredag: konditionsträning
Lördag: konditionsträning
och så söndag som är vilodagen!

sen kommer jag öka längden och styrketräningen samt vikterna
efter hand eftersom mina muskler kommer vänja sig och då händer ju inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0