tuesday, bloody tuesdaaaay

Ännu en dag med halsont och lite vacum i huvudet men tur att solen skiner fint ute!
Ända sen igår har jag varit skitsugen på handledsvikterna och nu har jag fått för mig att sålänge jag inte har dom så gör inte promenaderna någon nytta, vilket är ren bullshit men jag får bara för mig saker ibland. Typ som att jag kan inte promenera utan dom.

Men nu när solen skiner och jag varit sjuk så blir det inte promenad förren ikväll när solen gått ner och det är lite svalare. Vill ju inte riskera att svimma direkt! Simons inlines är bara typ landhockeyinlines och inga man kan åka långt med så ska försöka ragga till mig ett par eller hitta några på någon rea.
Hopprep ska jag också försöka få tag på billigt idag, satsar på ÖB och förhoppningsvis kanske dom också har handledsvikter, vem vet. Man kan alltid kolla!

Även idag är jag hemma, skulle vara på hemtjänsten idag men eftersom jag är krasslig så ställde jag och chefen in idag också så får vi se på torsdag så även idag ska det försökas komma upp smarriga inlägg angående träning och hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0