en riktig söndag med massa tjejmys med mig själv!

Nu har det snart gått en månad sen projektet började, det ska mättas mått, se över hur jag ändrat kosten, vad jag tycker funkar och inte funkar osv. Gymkortet är påfyllt sen igår, i 4månader har jag fritt fram till friskisosvettis gymlokaler och skönt ska det bli!
Denna helgen har det blivit ett Marabou-choklad frukt&mandel och chokladpudding på jobbet idag men sen har det nog inte varit mer denna vecka.. jo, en halv donut i fredags på HBGfestivalen.
Ganska impad av mig själv från att ha gått från ett sockerrör till en karamel.

Nu har jag stadgat mig i soffan efter ett jobbpass!
Jobbade igårkväll också framt ill 21 och jag var inte hemma förren 4.30 imorse för att sen börja jobba 7.30.. inte likt mig men det gick bra ändå fast man var lite bakis! Men jävlar i havet vad jag dansa och hade det kul igår!
Ska nog ta mig en promenad till kiosken och slå mig ner med en iskall cola och filmen "Burlesque". Det är vad jag behöver ikväll! Jobbar imorgon också fram till 13 sen är det gymmet som gäller, konditionsträning står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0