vad äter du inte längre?

Folk har börjat undra vad det är jag slutat att äta och jag kan väl bara svara på den frågan genom att säga att jag har inte direkt slutat med något ännu, jag äter bara mindre av det. Eller ja, jag försöker.  Speciellt socker i kak och godisform samt läsk. Det äter jag nästan aldrig längre och ärligt talat har jag ingen aning hur jag klarade av att sätta "stopp" för det så pass snabbt och enkelt, jag tror det handlar om för att jag verkligen vill få en kropp jag trivs med.

Jag försöker äta mycket grönt och frukt samt mycket kött. I början av detta projektet handlade det mycket om att inte äta pasta, ris eller potatis MEN när det kommer tillexempel pasta så blir det energi som jag kan använda när jag tränar. Jag tycker sånt här är väldigt svårt och förstår om ni som läser tycker det är väldigt kluddigt också men jag ska försöka skriva det i olika "kapitel" om vad som är vad så kanske det blir lättare!

Precis när hostan börjar lägga sig hostar jag upp världens osmidigaste sår i halsen precis vid svalget men nu bryr jag mig faktiskt inte längre! Imorgon sätts promenaderna igång igen och man kan väl säga att  det blir en nystart för projektet och verkligen ge mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0