varför har man inte de vanliga klassiska kamerorna där man verkligen får ut bilderna på foton?!

Har suttit och fört över hur många bilder som helst på min gamla dator där alla mina bilder sen högstadiet är innan den datan helt plötsligt kraschar. Därför blir det nog ingen kvällsträning för mig eftersom klockan nu blir ganska sent innan jag är klar med detta men det bästa är ju att jag jobbar kväll imorgon och kan då göra min vanliga morgonträning! Det blir den långa rundan på ca8km eller så letar jag upp en ny runda idag på internet och ser om den också är 8km, jag får helt enkelt klura och knåpa.

Vill ni kolla över hur du kan promenera eller springa så gå in på eniros hemsida så kan man sätta ut vart man bor och punkter för att se hur lång en sträcka är.

Något jag hitta bland mina bilder var den här bilden...



det var längesen man såg sin mage såhär platt.. tagen för 2.5år sen tror jag


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- ville bara önska dig en trevlig helg :)!

2011-07-08 @ 01:34:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0