when hat takes over

Fy fan säger jag bara, idag var första gången jag ville gråta på jobbet. På något sätt fick vi allt att gå på räls men helskotta vad vi har jobbat! Jag och en annan på jobbet hade TVn på med nyheterna som hade en tyst minut, fick tårar i ögonen av hela denna grejen med Norge - "hemskt men nödvändigt" var hans enda ursäkt till massmordet. Fyfan!

Nu är jag ledig för resten av dagen, ska läsa på lite med delegation till det nya jobbet och få undan så mycket som möjligt här hemma då jag fortfarande inte är klar med läägenheten efter mitt lilla sammanbrott men det börjar bli ordning nu.
Ikväll väntas det en kvällspromenad och eftersom solen har tittar fram idag och det är varmt ute så blir det nog en härlig promenad bland träden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0