Wii sports, blomkål och ett gott bad!

Har jobbat sen 7 imorse och det märks att man har varit sjuk i två dagar. Nu känner jag att hostan och energin sätter sina spår nu så det blir en kämpig vecka.

Eftersom jag är sjuk och inte äter som jag ska så "förstörs" ju allting nu, men man ska ju inte träna när man är sjuk så jag har tyvärr inget att komma med till er mer än en att min träning får bli Wii Sports (det kan bli kämpigt!), massa tips och rolig fakta för att få ge er lite iallafall! Det får bli den träning jag får idag! Simon är iväg och handlar nu, stuvade blomkål med kassler blir det till kvällsmat idag med sallad till!
Jag blev fundersam till om stuvat är så nyttigt men det är ju typ bara mjölk sa simon och blomkål är ju ALDRIG onyttigt vågar jag säga!

Imorgon blir det jobb 7-14 sen 17-22, ingen aning hur min hosta tar det men jag behöver erfarenheten och pengarna och kan jag itne träna kan jag väl få plånboken att växa iallafall! Men jag ska försöka få upp några roliga inlägg på de 3h jag har som paus eller så får jag lära mig att tidsinställa inlägg. Kan vara på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0