aint got no money in my pocket but im already here

- varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig
- hört av mig till två vikariat-jobb.
- köpt (läs fått) blommor till balkongen och lägenheten av mamma eftersom hon gick lös som en tok inne på BlomsterLandet.
- efter b.landet gick hon lös på ÖB så nu är jag ett sköljmedel, duschcreme och diskborstar rikare! YUPP, jag har blivit vuxen och pengarna går åt sånt..
- JAG HAR SÅLT MIN SOFFA! känns skönt att se en 500-lapp i plånkan igen!
- Ikväll blir jag cykelägare! eller ja, maisie flyttar till Oslo imorgon och jag ska låna den över sommaren!

Som ni kan läsa har det faktiskt varit en händelserik dag! Kom precis innanför dörren, ska egentligen tvätta men det skiter jag i, ska försöka få ordning här hemma och antagligen rensa källaren och se vad mer man kan sälja.
Måste fylla plånkan!


- skor-converse fake, höga shorts-mammas gamla trädgårdsbrallor levis,
linne-bangkok MBK, jacka- hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0