cause everytime she ask me "do i look okey?" i say..

Eftersom blogg.se har haft problem under helgen så har inte inlägget kommit upp förrens idag men det gav mig ännu mer betänketid hur jag kan göra detta roligare för er och hur jag ska lägga upp hela projektet.
Det kommer innehålla mina tankar och känslor, eventuella återfall, tips, hur jag ska gå tillväga, vad jag ersätter saker med osv osv. Tror det kommer bli ganska bra och roligt, iallafall för mig! ;)

Sladden till vår kamera är ännu inte hittat. Någonstans ska den vara men det känns som jag verkligen letat överallt men vi får fråga Kecke om vi kan låna hans sladd (likadan kamera!) så jag har faktiskt inte så mycket att visa er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Anmäl dig gärna till veckans blogg http://lindahmikaelsson.blogg.se/2011/may/utkast-maj-9-2011.html#comment

2011-05-10 @ 22:41:59
URL: http://lindahmikaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0