coolpiz l110



idag provade jag att sätta in min systemkamera på laddning
via datorn och vips så får jag upp hela programmet
där man kan lägga över bilderna till datorn!
Funkade inte förra gången jag provade och trodde att
min kamera var dömd till döden men icke sa Nicke,
nu är den här, nyladdad och tömd på alla gamla foton!
Dock hade jag inte tackat nej till ett fint objektiv men det
får väl vänta det med tills jul, kanske julklapp? :)

jag har kameran Nikon COOLPIX L110 och fick den i studentpresent av
pappa samt familjen. Önskade mig en för pappa hade en när
jag var väldigt liten och fotona blev så otroligt vackra
så jag bestämde mig att jag också skulle ha en! Något jag mer ska införskaffa
är en videokamera när man börjar få barn och följa deras uppväxt,
tyvärr stannade vår videokamera när jag fyllde 7år :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0