dont need a sugerdaddy, i can work it just fine. up on the table i'll be dancing all night

Nu är tredje dagen inne då jag försökt få kontroll över maten och känner mig verkligen skitduktig och nyttig! Äter inte snacks (unnar mig det på lördagar har jag bestämt), igår när jag åt ute med HELA min familj nere på Simons så åt jag bara halva(ett tips jag fått från jessica albas diet), när jag äter lunch här hemma äter jag från en sån liten achett(stavning?) istället för en stor tallrik, när jag äter chips eller ostbågar tar jag bara en handfull av båda och det ska räcka resten av kvällen för mig.

Hoppas bara nu att jag håller detta, men jag tror jag ska klara av det bra!



detta låter kanske löjligt för er läsare men ett tips jag har för att verkligen
ta sig till gymmet är att göra upp ett kollage på de
kvinnor du inspireras av och sätter detta på tillex
kylskåpet eller på garderoben.
Mina favvisar är jessica alba och jessica biel

nu blir det grillning nere på VitaRäck och sen
bowling med mammas sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0