down in my computer, my pastlife and friends

sitter hemma hos mamma&patrik och spenderat kvällen här, därav inga plagg-bilder!
Har suttit och rensat min gamla dator, min allra första bärbara egna dator med alla mina bilder på från min tonårstid. Jisses vad skit där är, plus att jag har sparat en massa msn-konversationer som bara är så jävla roliga att läsa. Dock blir jag lite förbannad på mig själv, det är en person som betydde väldigt mycket för mig genom alla år och fast att det var denna person som betedde sig som ett svin så var det JAG som alltid bad om ursäkt och fick lägga mig underst. Jisses sikken toffel jag var men ja, man lär sig att stå på sig.
Snar blir det kvällsfika eftersom detta är sista kvällen mormor är nere men ska väl hem om nån timme och nanna kudden!
-bild tror jag är från 08 men inte säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0