drag out the person in the tv and scream

att ligga nerbäddad i sängen och skrika "håll käften" till människorna på TVn kan inte vara nyttigt. pms, mens och migrän på en och samma gång. tackar tackar!
tyckte väl att jag verka lite off igår på jobbet, samma idag och nu ikväll small det och jag har fått sänka ner ljusstyrkan på dataskärmen bara för att kunna skriva ett litet stycke till er!
mamma kom precis och hade köpt medicin till mig, så snäll hon är. och min kära pappa bjöd mig på middag ikväll, mycket snäller han också!
får väl hitta på något åt dom båda för deras hjälp den senaste månaden, har varit tufft och hade inte gått utan dom eller Simon.

vår 2årsdag spenderades med att Simon kom hem från jobbet med en fin bukett och började laga mat som han köpt, ryggbiff med stekt sparris, fy tusan vad gott det var! Efterrätten unnade vi oss efter bion som jag dessutom lägger ett gott ord om. Se Pirates, inte sämre eller bättre än dom andra.
Vi var hemma vid 23 och la oss i sängen med champagneflaskan och den vita chokladmoussen med blandbär på.
Riktigt lagom firande.

nu har jag en jobbedag kvar imorgon (om min migrän lyckas tas bort) och sen blir det bröllop till helgen!



skulle bara visa hur mycket jag lever just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0