everyday is a winding road



känner mig allmänt bra idag. Duschade igårkväll för första gången sen torsdags eftersom jag inte vågat med stygnen men efter en möhippekväll, slit och svett med flytten och varma dagar var det fan dags och känns så skönt att få ha rent och luftigt hår!
Stygnen ska sitta kvar i en vecka sen ska det tejpas ett bra tag sen kan jag leva fritt igen!

Dagen ska bestå av min långklänning jag fick av mormor, mina pilotbrillor och en runda på stan. Får ju passa på nu när solen skiner och både jag och Simon är lediga så får väl ta en glass i parken!
Har även hittat den perfekta hårfärgen men ska faktiskt inte färga eller nånting, jag ska bara låta det solblekas så får vi se hur det går med det! Klippte ju mittbena för några veckor sen men med stygnen som sitter på skallen plus att jag har för kort hår för mittbena just nu så blir det den vanliga snebenan tills mitt hår växer till sig lite. Gud vad skönt det ska bli att ha långt svall man kan locka med stora lockar och mittbena. Kanske tillomed en fin hatt till nu på sommaren? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0