give me a c-h-i-p-s!

Jahapp. Vad har hänt av denna dagen?
- Jag blev som sagt två leverfläckar fattigare, det enda som gjorde ont var ju fan att få själva bedövningen och den skulle släppa efter 4h men där stod jag på jobbet och var fortfarande bedövad efter 6h men sen släppte det och nu ligger jag hemma i sängen med en chipspåse och TV som ska trösta mig.
Det gör inte så ont som jag trodde det skulle göra men känns gör det ju! Ingen aning hur jag ska kunna ligga i en skön ställning inatt för kommer ju få ligga på högersidan hela natten -.-

Vad har mer hänt?
- Blivit en del rikare, jobbade 14-21 och har precis för andra gången lagt mig i sängen för att aldrig mer gå upp denna dagen mer. Jag la mig en gång redan men efter att min käre sambo inte ville sticka till Statoil och ta hand om mig så fick jag gå själv och som sagt, nu ligger jag här och tar hand om mig själv! (han ska få). Bad han att åka men när han visade ölburken ställde jag mig upp och skrek "jag ska ha mens, jag har ont och jag kan knappt röra min nacke, FY!!!"

Jag kan tyvärr inte säga något mer än såhär, ledig fram tills söndag och solen ska tydligen titta fram dessa dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0