im not fergielicious, im birdilicious

Efter att ha fått ett par blåmärken och ömmande höfter, blåmärken på vristerna och helt död i kroppen efter att ha spenderat helgen med en 3åring och en bebis så är jag nu hemma igen i soffan!

Helgen på¨Lalandia för att fira Malin samt Max var riktigt mysig och välbehövd! Deras "nya" åkbana Wildriver som hade iskallt vatten och galna kurvor blev poppis och om jag ska ha ett tips till att åka den ska man nog åka den det första man gör innan man hoppar i poolen för annars blir det alldeles för kallt, och man ska inte heller stå och vänta tills det blir varmt i början innan man kommer iväg för det är då det blir kallt, det blir varmare sen när man kommer utomhus då banan går ut!

- Nu ska vi kolla på humorgalan och sen blir det Heartbreak Hotel! Åt pizza till middag idag, vi dela en pizza och det var den godaste pizzan jag någonsin ätit!! Banan, curry och kall ananas!
Något jag aldrig fatta när pappa alltid beställde den, trodde han var galen men herremingud vad god den var! Har fått sån sinne på mina smaklökar den senaste tiden, sånt jag verkligen inte äter är jag helt plötsligt sugen på, som lax och syltlökar och nu pizzan och nej jag är inte på tjocken! vem vet, mina smaklökar kanske bara har blivit vuxen?:O



- bild från speglen i stugan vi hade. Simons pappa blev dålig så hans
mamma och pappa var inte där så vi hade en 8-mannastuga för
mig, Simon och hans bror Linus, vi hade rätt mö plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0