live from onionstreet



Nu snart är vi där, där när vi ska lämna över nycklarna till den nya ägaren av huset! nu har vi som gott och nära bara tv-rummet och den lilla hallen kvar att damma och torka av sen är vi så gott som klara!
Om 25minuter ska jag befinna mig hos farbror doktorn och ta ut mina stygn förhoppningsviss om dom har läkt rätt! Ska bli skönt att bli av med dom för jag har varit lite småsugen på att själv dra bort dom men då förstör man ju bara för sig själv!

Typiskt också att jobbet ringde imorse och behövde in mig på morgonpasset just den dagen jag verkligen inte kan jobba! stressat sönder med huset plus doktorbesök så fick tyvärr säga nej!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0