love me, love me, saaaaaaaaaay that you love me

jag börjar inlägget med att säga att idag är en sån dag man bara vill vara så effektiv som möjligt! försökte få sovmorgon och helt plötsligt får jag ett missat samtal och ett sms som jag vaknar av och tänker samtidigt "oj hur länge har jag sovit egentligen?" (då det kändes som en evighet från när jag blev väckt av Simon som skulle säga hejdå och åka till jobbet vid halv8) men när jag kollar på klockan är den bara 8.20?!
1. vem fasen ringer så tidigt?!
2. vad fan är det för nummer jag inte har?!
3. jag lugnades av att denna person ville åt min tvbänk som jag säljer och insåg att jag kommer få pengar i plånkan!

och sen kunde jag sova lite till men inte så länge som jag önskas. jag har ingen aning om varför men såfort jag vaknar har jag ett behov att kolla datan, facebook, mejlen, bloggar osv. såfort jag vaknar så dras datan till mig. jävla unge!

aja, jobbet börjar 15.30-21 sen är jag ledig fram till nästa torsdag om jag minns rätt. grejen är att om jag sover länge på morgonarna när jag är ledig så blir det fel när jag väl ska jobba för då blir jag van vid att sova länge. så nu är hallen,sovrummet och köket städat och nu ska jag fixa mig för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0