mayday, mayday, mayday, måndag?

Måndag, måndag, måndag. jisses.. låter lika roligt som ordet mens (alltså inget roligt alls!)

Ska alldeles strax fota klänningen jag fick av mormor och skorna jag fick av mamma men jag ser inte så fräsch ut just nu, vid 10 var jag hemma hos mamma för att städa och packa ner saker så jag luktar inte så gott. Ser inte så god ut heller för den delen men alldeles strax kommer bilderna upp!


-bild från helsingör i helgen inne på 10kronorsbutiken Tiger

Mitt projekt håller jag fortfarande på att planera så ännu sätts det inte igång men när det väl gör det så får vi se hur det går för oss!

På tal om lägenheten vi va och såg på igår så jisses, perfekt! Större kök, matsal, större toalett med dusch och inte badkar, klädkammare, parkering och större sovrum. Hade varit helt perfekt för oss och är bara borta vid Bogharts så så långt kommer vi isåfall inte flytta men det är Simon som bestämmer beslutet, säger vi ja till våra två vänner som har den just nu så får vi den men ska bara se över hur det går med avbetalningen på bilen men blir det klartecken så tar vi antagligen den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0