one two step and back three and four



Okej, genom alla år har jag trott att alla andra har haft riktigt
missbildade och konstiga fötter och jag trodde att jag var den enda som var
normal men ärligt talat så har jag nu fått veta sanningen..
Det är JAG som är onormal!
Mina fötter är missbildade och detta är tydligen inte bra? :S
Fick veta att har man som jag där pektån är kortare än stortån
så kan man få problem om man går i högklackat och därför
kan jag bara gå bra i klackat om det är öppen tå.
Snacka om i-lands-problem men jag är iallafall inte ensam längre,
fick reda på att Eleonore också har missbildade fötter!

Simon har alltid mobbat mig för detta
och kommer väl alltid göra genom alla år misstänker jag.
Förresten, ser ni min lilla "krok" jag har  som
jag pekat ut med en pil (nedersta pilen)?
VAD FAN ÄR DET LIKSOM?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0