saturday night, and im on light

Då var man hemma igen,
det som hände igår var möhippa för min kusin Angelica som gifter sig nästa lördag. Hon har väntat och väntat på en möhippa men idén var att hon skulle tro att den inte blev av så vi hade den rätt sent.

En utklädd 26åring med 7nypon-shotar till frukost och champange med farliga skyltar på sig kan göra mycket en kväll! Men bilder på detta kommer upp ikväll eller imorgon beroende på hur pigg jag är. Vi hade fixat en skylt där det står "jag säljer:" och sen kunde man välja mellan att hon skulle sjunga en refräng från ett sånghäfte hon hade runt halsen där betalaren väljer låt 3kr, en kram 5kr eller att hon skulle visa musen för 10kr och nej, då är det inte hennes egna utan vi hade knutit en leksaksmus i ett snörre och knöt den i hennes gylf med en lång kjol över!

Knutan blev lensade på pengar, hamnkrogen i hbg blev också tömd och stadsparken!
720kr fick hon ihop och idag mår hon väl prima ballerina! Jag tog taxi hem till Stephi innan de gick ut senare på kvällen för ville inte ut och festa med stygn i huvudet, kändes lite osäkert men roligt var det!

Idag blir det dock att vara hemma i huset hela dagen och kvällen. Nu måste verkligen trädgården fixas och ovanvåningen ska dammas av och städas! Suger lite men vad gör man inte för sin kära moder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0