skrubb, mopp och golvomlopp...

detta borde inte vara lagligt, att ha såhär mycket skit och spara på exakt ALLTING borde det finnas en lag på! typ att en speciell utbildad person kommer en gång om året och rensar och frågar en "behöver du verkligen detta?!" och så blir man av med en massa! men det är inte bara det som är problemet, här är så skitigt!!!
prata precis med mamma och sa att jag kommer inte hinna med detta fram tills att nycklarna ska vara inlämnade imorgon. tur att vi har hela dagen imorgon också men om ni bara visste hur skitigt här har varit! Avloppen vill jag inte ens tänka på!

just nu har jag halvmoppat tvättstugan för efter att vi tagit bort tvättmaskinen så var det kladdigt och mögit där under så just nu väntar jag på att det ska torka sen ska jag tömma köket (igen!!!.....-.-) och göra klart dessa två rum så är det som är längst in i huset klart så får vi väl ta halva badrummet idag och resten imorgon.

påminnelse: tänka på detta kaoset nästa gång mamma bestämmer sig för att flytta... erbjud dig inte att hjälpa till själv, erbjud då att du betalar en städfirma som fixar!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0