the last day in may 2011

jag fick fantamej sovmorgon idag!
vågade nästan inte titta på klockan och se om den var 8 eller mer men efter ett litet tag tog jag upp mobilen och upptäckte att jag sovit till 10!
vad fan ska man göra idag då? jag är svinhungrig men Simon har ju inte sagt till att smöret är slut och att gå och handla nytt har jag faktiskt inte pengar till så jag får väl ställa mig vid spisen och göra en tidig lunch istället!

kan även meddela att mina lår och min rumpa har bra med motstånd idag efter mina promenader igår. det är nu man hade velat ha sitt gymkort i handen för igår när jag halvsatt upp i soffan såg jag fan gravid ut med min lilla putt-mage så nu får det räcka!
nej! magen kurrar och gör ont nu så jag måste väl upp och föda den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0